8 korzyści płynących z klasy Spin, które przekonają Cię do wreszcie wypróbowania jednej

Jeden z wielu powodów, kochamy kolarstwo polega na tym, że pozwala nam wyjść na zewnątrz i zwiedzić. Ale z zimą w naszym otoczeniu, czasami pogoda jest po prostu okropna lub po prostu nie mają czasu w ciągu dnia. Następnym najlepszym rozwiązaniem? Спиновый klasa, oczywiście.

Większość studiów oferują różne warianty zajęć-niektóre krótkie, jak 20 minut, lub długie, jak 90 minut, więc zawsze można dopasować trening do swojego harmonogramu. Obecnie istnieją nawet zwierzęta rowery, które nadają zajęcia bezpośrednio w salonie od takich firm, jak Peloton, NordicTrack i Technogym. Na przykład, klasy Peloton dla początkujących uczą uczestników właściwej formie i technice, które zostaną przełożone na inny poziom.

Ponadto, według instruktora Peleton Jessa Kinga, praca, którą wykonujesz w klasie-czy to w domu lub na siłowni,-doskonale uzupełnia swoje treningi na drodze. “To okazja, aby pobawić się ze swoim nauczaniem-jest coś, co można usłyszeć, poznać i doświadczyć, że można zabrać ze sobą z powrotem w drogę. Więc dlaczego by nie zanurzyć się w obie świata?- mówi ona. Poniżej znajdują się jeszcze osiem zalet klasy Spin, a także dlaczego dokładnie należy skorzystać z właśnie tym, co było ciekawe.

Dołącz do Bicycling teraz, aby uzyskać najnowsze porad i wskazówek!

1. Spinning-to jedna z tych rzeczy, które wydają się być trochę przerażające, jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłem. Ale jak masz dostęp do siłowni sali lub roweru, można uczęszczać na zajęcia, które wahają się od początkujących do zaawansowanych, mówi King,z których każdy pomaga budować główne grupy mięśni, używane do jazdy na rowerze, i twój układ sercowo-naczyniowy. Ale większość studiów i instruktorów oferują wiele opcji, które będą dopasowane do twoich potrzeb lub poziomu doświadczenia.

A jeśli masz już wytrzymałość, aby wspinać się na wzgórza i długo jeździć na zewnątrz, jesteś o wiele bardziej gotowi podbić klasa Wirowania. Zarówno studia, jak i domowe opcje oferują dłuższe, bardziej zaawansowanych klas.

2. To wyjątkowe doświadczenie.

oczywiście, że brać klasa wirowania nie to samo, co jazda na ulicy. W czasie, gdy można jeszcze przeżyć podobną terenu (wzgórza i płaska ziemia), King mówi, że w studio i wirtualne klasy plecy mogą czuć się bardziej jak impreza, niż trening. -Jest muzyka różnych dekad, od klasycznego rocka do EDM, i używamy trening interwałowy, trening na табате i trening rytmu serca,tak, że to wciąż świetny trening – mówi o Peletonie, choć konkurenci oferują podobne doświadczenia. Wiele razy, gdy jesteś na drodze, to tylko ty i głos, który rozbrzmiewa w twojej głowie. To może być dobre, gdy chcesz uciec się do natury i oczyścić swój umysł, ale to może być źle, gdy głos mówi ci wrócić do domu. Pobyt w klasie zmienia sytuację, zwłaszcza, gdy masz motywacja instruktora, animuszu ciebie. (Bo bądźmy prawdziwymi, są chwile, kiedy po prostu nie chcesz robić ten trening interwałowy na własną rękę.) “Spin daje nowe spojrzenie na to, jak jeździć konno, oddychać i myśleć o swoim ciele”, ci mówi King.

4 Duże Domy Rowerków

Siłownia W Domu Roweru $2,500.00 w sklep peleton na rowerze 1,895$.00 do sklepu sprzęt do ćwiczeń marki Technogym SKILLBIKE $4,870.00 w sklep rower treningowy komercyjny S15i-studio pełnego cyklu $1,599.00 W SKLEP

3. Kiedy odwiedzają zajęcia w kolarstwie w pomieszczeniu, wszystko od instruktora do innych uczestników, znajdują się w pobliżu, aby dopingować i wspierać cię. -Wszyscy chorują za ciebie-nie jesteś sam w tym doświadczeniu – mówi King. – Korzystamy z roweru jako środka do tego związku i energii. – I Charlie Atkins, c. S. s. S., były mistrz-instruktor SoulCycle i założyciel Le Sweat, zgadza się. “[Wszystkie] bardzo wspierają się nawzajem-uważają za siebie odpowiedzialni i świętować zwycięstwa i porażki siebie” – mówi. – Oni często mogą stać się swego rodzaju “rozszerzonej rodziny”. To może być naprawdę trudne-być na rowerze w pojedynkę, z całych sił starając się zakończyć szczególnie trudną podróż. Czasami twój pierwszy instynkt, poddać się. Ale kiedy wokół ciebie są inni ludzie, czy chcesz kontynuować i udowodnić, że można skończyć to, co zaczęli. To jest dokładnie to, co sprawia, że spin-klasa. I to myślenie może przynieść korzyści, jak i w podróży. Jeśli znalazłeś duża społeczność zawodników na świeżym powietrzu, zajęcia w pomieszczeniu oferują ten sam duch koleżeństwa i odpowiedzialności, tylko w innym otoczeniu.

4. To świetny trening całego ciała. Według Mayo clinic, zajęcia отжиманием nie tylko z korzyścią dla twoich mięśni-od stóp do rdzenia-ale i są doskonałą низкоэффективной sercowonaczyniowa treningiem, który poprawia przepływ krwi, zwiększa wytrzymałość, poprawia nastrój i zapobiega chroniczne problemy, takie jak wysokie ciśnienie krwi, choroby serca, udaru mózgu i cukrzycy. I z powodu tej intensywne cardio można też spalić mnóstwo kalorii. Podczas gdy King mówi, że średnio wynosi od 400 do 600 kalorii za klasę, widziała, jak niektórzy zawodnicy spalają więcej, jeśli jadą szczególnie ciężko i długo.Niektóre zajęcia rowerowe w pomieszczeniu nawet, to użycie ręcznych wagi, aby “ułatwić pracę górnej części ciała,ponieważ jazda na rowerze-to głównie ćwiczenia dolnej części ciała”. – dodaje Atkins. W ten sposób, za jeden 45-minutowy seans można zakwestionować jego górnej części ciała, w dolnej części ciała i rdzeniu.

5. Jest to bardzo wygodne.

Wyjazd na ulicy może potrwać kilka godzin, i większość ludzi nie ma takiego czasu w ciągu tygodnia. W ten sposób, zajęcia rowerowe w pomieszczeniu w domu, na siłowni lub w studio-idealne, gdy harmonogram jest pełny, i masz tylko godzinę lub mniej, aby poćwiczyć. Ale nie martw się-trening w krótszym okresie czasu, nie oznacza, że nie dostaniesz tych samych zalet, co i dłuższy trening. Wiele zajęcia mają высокоинтенсивные odstępach czasu, które pomagają zwiększyć układu krążenia i wydolność mięśni w czasie krótszym, niż bardziej długotrwałe, ale stabilna jazda po drodze.

6. To niewielki wpływ.

Kryty jazda na rowerze nie będzie bić swoje stawy, jak inne formy cardio, takich jak bieganie. – To świetnie nadaje się dla ludzi,którzy wracają po kontuzji – mówi Atkins, bo twoje biodra, kolana i kostki nie wezmą na siebie wszystkie skutki. To czyni go doskonałym wyborem dla tych, którzy jeszcze nie funkcjonuje na 100 procent po kontuzji, starszych ludzi, którzy szukają sposobu, aby pozostać aktywni, bez wywierania dodatkowego nacisku na stawy, lub tych, którzy cierpią na zapalenie stawów.

7. Można to zrobić samodzielnie.

Na drogach nie można obniżać poziom góry, jeśli nie wspinać się na nią w ten dzień. Ale piękno klasy Spin polega na tym, że można go dostosować pod własne potrzeby. Instruktor na plecy może pomóc, ale zawsze można zmienić trening.

Na przykład, nie musisz siedzieć na rowerze podczas treningu górnej części ciała, jeśli czujesz się bardziej bezpiecznie na twardej ziemi. Można również iść wolniej, jeśli trzeba … nie trzeba się martwić o to, że spadnie. I jeśli klasa motywuje cię na to, aby zmusić się jeszcze bardziej, być może, spróbuj dogonić swojego przyjaciela obok ciebie. Każdy w klasie powinien działać w miarę swoich możliwości, ciesząc motywujących wibracjami grupy. Więc, co by nie czuli, idź i rób swoje.

8. To daje do roweru przerwę.

Przełączanie go z niektórymi klasami plecy też da roweru przerwę od elementów, a nie tylko twoje ciało. Deszcz, błoto i śnieg z czasem wpływ na swoich składnikach. Wymiana tylko niektórych z treningów na zakręć zajęcia daje możliwość kupić i zainstalować nowe części lub czas, aby wziąć swój rower w sklepie dla ustawienia. Daniel Зикль Health and Fitness Editor Danielle specjalizuje się w interpretacji i świetle najnowszych badań w dziedzinie zdrowia, a także pisze i redaguje pogłębione serwisowe artykuły na temat fitnessu, treningu i odżywianiu.

Dodaj komentarz