Ile kalorii ma Bourbon i inne pytania dotyczące alkoholu

Przede wszystkim, jaka jest różnica między whisky i whiskey? Pełna bourbon to whiskey, ale nie wszystkie whisky-to bourbon. Istnieje kilka rzeczy, które wyróżniają hotel bourbon: Zgodnie z rządowym zasad, bourbon powinien być wykonany w USA ze sfermentowanego moszczu z 51 procent kukurydzy, która destyluje w temperaturze 160 stopni, przechowywane w temperaturze nie przekraczającej 125 stopni w nowych обугленных dębowych beczkach, dojrzewa co najmniej dwóch lat i nie zawiera dodatków.

Teraz przejdźmy do odżywczym faktów: 1,5-унционная porcja bourbon zawiera około 97 kalorii i 0 g węglowodanów (oczywiście, staje się mniej przydatna, jeśli zaczniesz mieszać go z wino musujące i cukrzycy dwuwałowych). 16-унционная kufel piwa zawiera około 170 kalorii i 15 gramów węglowodanów (co nie jest złe, jeśli заправляетесь po ciężkiej jazdy). Zwolennicy dieta niskowęglowodanowa już wiele lat zalecają, aby przejść z piwa na bourbon. Ale do tego, żeby to miało znaczenie, to zależy od tego, ile piwa pijesz-lub wcześniej pili-i, oczywiście, ile by nie spożywali zamiast tego. Oto kilka wskazówek, które należy wziąć pod uwagę, jeśli chcesz przejść od piwa do бурбону.

1. Jeśli jesteś przyzwyczajony do obalać w siebie kilka litrów, można być pod stołem w pośpiechu, jeśli będziesz pić alkohol z równą przyjemnością. Ważne jest, aby pilnować, kiedy pijesz coś z wysokim procentem alkoholu objętościowo (ABV). Kaiser Niezmywalny Waszyngton zaleca się nie spożywać więcej niż jednego napoju alkoholowego na godzinę, a w międzyczasie pić coś bezalkoholowego-na przykład, wodę, sok lub napój.

Uzyskaj nieograniczony dostęp do górnej żywienia Bicycling.

2. Brak węglowodanów i mniejszą ilość kalorii nie jest równa darmowych przepustce, ostrzega naukowiec-dietetyk Stacy Sims, doktor filozofii, bo twoje ciało należy do alkoholu, inaczej niż do jedzenia. – Aby był usuwany z organizmu, musi być metabolized. Wątroba bierze na siebie główną część pracy, ale niektóre pozostałości zwisają, i twoje ciało wykorzystuje je w pierwszej kolejności,zamiast spalać węglowodany lub tłuszcze, dlatego zakłócają normalnego metabolizmu” – wyjaśnia. “On również ma duży kaloryczny obciążenie na gram niż węglowodany-7 kalorii na gram przeciwko 4 kalorii węglowodanów. Umiar nadal jest kluczem.

3. Kiedy wybierzesz swój jad, niebo czyste duchy wywierają najmniejszy wpływ na metabolizm, mówi Sims. “One są metabolizowane szybciej,niż cokolwiek innego, i zawierają co najmniej cukru i сульфитов, więc nie dostaniesz taką samą odpowiedź insuliny, która sprzyja gromadzeniu się tłuszczu, jak to się dzieje z bardziej słodkie napoje” – mówi. “Dlatego najlepiej wymienić piwo na czysty alkohol koktajl z mikserem z bardzo niską zawartością cukru lub whisky neat”.

4. Alkohol łagodzi blok i zwiększa apetyt.”Spożywanie alkoholu tłumi sygnały sytości twojego apetytu” – mówi Sims. To oznacza, że możesz czuć głodu i nie ma więcej, jeśli wypijesz za dużo. W końcu, w matrycy nie ma żadnej magii, nie chodzi tylko o tym, aby zrobić bardziej zdrowy wybór, ale i trzymać się go. Selena Jaeger-najlepiej sprzedawane zawodowa pisarka w dziedzinie zdrowia i kondycji, która żyje tym, co ona pisze, jak certyfikowany osobisty trener NASM, certyfikowany trener w kolarstwie USA, certyfikowany trener żywienia Pn1, profesjonalny licencjonowany suv i amerykański триатлонист Ironman.

Dodaj komentarz