Kalkulator spalonych kalorii podczas jazdy na rowerze

Istnieje wiele trackerów aktywności tam w te dni, i mogą one mierzyć wszystko: od częstotliwości skurczów serca, aby moc wyjściowa . Ale jeśli you’tych, którzy po prostu lubią zachować rzeczy proste, to więcej niż zwykły kalkulator daje przybliżone pojęcie o tym, ile kalorii spalonych na swoją ostatnią drogę.

I aby pomóc ci uzyskać jak najwięcej z treningu, jesteśmy zebrali kilku ekspertów zasobów i odpowiedzi na pięć najczęstszych pytań kalorii poniżej.

Dołącz do Bicycling Teraz za $40/rok!

Co to jest kaloria?

Mówiąc prościej, kaloria to jednostka energii. Nasze ciała używają kalorii dla każdego procesu, od utrzymania tętna do biegania za tym KOM. W każdym gramie tłuszczu zawiera dziewięć kalorii, a w każdym gramie białka i węglowodanów-cztery. Niewykorzystane kalorie są przechowywane w komórkach tłuszczowych, co jest sposobem zachowania energii dla organizmu, kiedy jest w potrzebie, ale te kalorie mogą być spalone za pomocą ćwiczeń. Dlaczego Muszę Uważać Na Swoim Spożyciem Kalorii? Rzeczywistość jest taka, że bardzo niewielu z nas naprawdę wie, ile kalorii jemy i kiedy robimy ocenę, często popełniamy błędy. Przeciętna kobieta-велосипедистка spala od 2000 do 2400 kalorii dziennie, podczas gdy jej koledzy-mężczyźni spalają od 2200 do 2700. To może wydawać jak dużo ale między cukrem w naszej kawy, sosem na naszych sałatkach i losowo piwem i обжаркой sera, jest to łatwiejsze, niż można by pomyśleć. Nadmiar kalorii może prowadzić do nadwagi, która może przyczynić się do wszystkiego-od chorób serca do odporności na insulinę i obniżenie funkcji poznawczych, dlatego warto zachować pewien umiar, jeśli zauważysz, że переедаете. 13 Sposobów, aby schudnąć Za pomocą roweru

Ale to nie znaczy,że trzeba zrezygnować ze wszystkiego.”wyświetlanie kalorii to “wszystko o tym, aby robić wymiany i rozwijać nawyki, które są odporne na długi czas, a nie tylko pozbawić siebie” – mówi Charles Платкин, doktor filozofii, profesor, wybitny nauczyciel Huntera i city university w Nowym Jorku. Nowojorska szkoła zdrowia publicznego. “Proste udostępnianie, który zmniejsza 500 kalorii, ma mnożąc efekt: jeśli to jest to, co jesz trzy lub cztery razy w tygodniu, umożliwia zmniejszenie co najmniej 1500 kalorii”.

Jak mogę skorzystać z Kalkulatora kalorii, aby schudnąć?

Na pierwszy rzut oka wydaje się proste równanie: więcej ćwicz, jedz mniej, a ty schudnąć. I mimo, że ta podstawowa zasada naprawdę wierny, należy również wziąć pod uwagę źródło kalorii, które można uzyskać. Wszystkie trzy макроэлемента (tłuszcze, węglowodany i białka) odgrywają różną rolę w naszym metabolizmie i trzeba pewien stosunek każdego z nich w zależności od poziomu aktywności. Pamiętaj, że Tłuszcz to nie koniecznie wróg. Faktycznie, w badaniu z 2012 roku, opublikowanym w Czasopiśmie American medical association, naukowcy odkryli, że kiedy ludzie, którzy są na diecie z niską zawartością tłuszczu w ciągu czterech tygodni, ich metabolizm gwałtownie spadła, w wyniku czego palili na 300 kalorii mniej-ilość, сжигаемое podczas 30-minutowego treningu w odstępach co dzień. Liczenie kalorii odchudzanie działa najlepiej, jeśli najpierw skupić się na uzyskaniu wysokiej jakości, zbilansowanej diety i używasz kalorie jako punkt odniesienia dla kontroli porcji.

[Chcesz latać na wzgórza? Alarm! daje treningu i umysłowe strategii, aby pokonać swoich najbliższy szczyt.]

Mogę Jeszcze Jeść Dobre Jedzenie Podczas Oglądania Kalorii?

Tak, nadal można cieszyć się niesamowitym, obfite, pożywne jedzenie, obserwując swoje kalorie i utraty wagi. Dodanie pełnego ziarna, owoców i warzyw w diecie to dobry sposób, aby pozbyć się dodanych cukrów, tłuszczów i kalorii, a ponieważ produkty te często zawierają więcej błonnika, niż ich bardziej przetworzone odpowiedniki, można również zakończyć swój posiłek, czując się bardziej syci. Nadzór nad swoimi kaloriami może nawet pomóc wyrwać się z żywności koleiny i spróbować czegoś nowego.

4 Doskonałe Fitness Zegarek Dla Rowerzystów

Zegarki Suunto 3 zegarki sportowe $308.43 sklep firmy Garmin VÃvosport® Fitness-zegar $169.99 SKLEP TERAZ GPS-zegarek Polar Vantage V $499.95 sklep Fitbit ładunek 4 i Fitness tracker aktywności $149.95 $128.95 (14% zniżki) sklep teraz

Ile Kalorii Muszę?

Każdy człowiek ma Podstawowe tempo metabolizmu (BMR), która jest minimalną ilością kalorii, niezbędnych do utrzymania organizmu w dobrym stanie. Dla siedzących kobiet liczba ta wynosi około 1400 kalorii dziennie. Dla mężczyzn to około 1800. Ale kluczowym słowem jest tu siedzący tryb życia. Każda dodatkowa aktywność, od spaceru po okolicy do пятичасовой szosowy, wzrasta zapotrzebowanie organizmu na kalorie. I nie chodzi tylko o tym, że trenujesz-kalorie pomagają ci być naładowane energią przed treningiem i kiedy trzeba zregenerować się po niej. Twoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne będą się wahać w zależności od wielkości, poziomu aktywności i indywidualnego metabolizmu, ale to jest dobry pomysł, aby uzyskać zakres, aby upewnić się, że nie nad (lub pod) to robić.

Dodaj komentarz